Nieuwsbericht Klanttevredenheidsonderzoek gemeente Leiderdorp

Gepubliceerd op: 15 april 2014 00:00

De gemeente Leiderdorp is benieuwd naar uw ervaring over de dienstverlening. Daarom voeren wij klanttevredenheidsonderzoeken uit waarin wij vragen om uw feedback. De resultaten worden anoniem verwerkt en gebruiken wij alleen om de dienstverlening te optimaliseren.

Bij een bezoek aan de balie, via de telefoon of via de website, zal u gevraagd worden of u deel wilt nemen aan dit onderzoek.
Hoe werkt het?

  • Bij telefonisch contact wordt de benchmarking aan u bekend gemaakt en naar uw emailadres gevraagd. Vervolgens wordt u via een email uitgenodigd. In deze email staat een link naar de site voor de benchmarking.
  • Bij een bezoek aan de balie krijgt u een kaartje waarop deze site staat en u uitgenodigd wordt om deel te nemen aan het onderzoek.
  • Via de website kunt u hier en bij de Producten via de button "Enquête" aan het onderzoek deelnemen.

Hoe meer deelname, hoe duidelijker het voor de gemeente wordt hoe u de dienstverlening ervaart. Wij stellen uw deelname bijzonder op prijs.

 

benchmark 
Klik hier voor de Enquete