Nieuwsbericht Pilot: Andere openingstijden gemeentehuis en Burgerzaken

Gepubliceerd op: 18 juli 2017 11:55

Op 24 juli gaat de pilot 'andere openingstijden gemeentehuis en Burgerzaken' van start. Deze pilot is bedoeld om onze dienstverlening zo efficiënt mogelijk in te kunnen zetten. De pilot loopt tot het eind van dit jaar. Tijdens de pilot worden uw wensen geïnventariseerd.
In december 2017 wordt de pilot geëvalueerd. Hierin worden uw wensen waar mogelijk meegenomen.

Aangepaste openingstijden
Tijdens de pilot periode gelden aangepaste openingstijden.

Gemeentehuis
Maandag, dinsdag en donderdag van 8.30 tot 17.00 uur
Woensdag van 8.30 tot 20.00 uur
Vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur

Telefonische bereikbaarheid
Maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur
Vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur

Burgerzaken
De publieksbalies burgerzaken (voor het aanvragen van een paspoort, rijbewijs etc.) werken uitsluitend op afspraak. Het maken van een afspraak kunt u online doen via www.leiderdorp.nl
De openingstijden van de publieksbalies zijn:
maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur
woensdag van 12.00 tot 20.00 uur

Geboorteloket Alrijne Ziekenhuis (bij het Moeder- en Kindcentrum B4)
Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 10.30 uur

Online 24 uur per dag bereikbaar
Een aantal zaken kunt u digitaal aanvragen via onze website www.leiderdorp.nl. Zo kunt u online een afspraak maken, een melding doen, een verhuizing doorgeven of een uittreksel uit de Basisregistratie personen of de burgerlijke stand aanvragen. Voor sommige producten heeft u DigiD nodig om u te legitimeren. Via onze website kunt u DigiD aanvragen. Daar vindt u ook een volledig overzicht van onze digitale producten. Heeft u een vraag aan de gemeente? Dan kunt u een mail sturen naar: info@leiderdorp.nl.